🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

رشد ۵۱ درصدی خرید تضمینی گندم

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: خرید تضمینی گندم از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵۱ درصد رشد داشته است. استان های پیشتاز بر اساس

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

رشد ۵۱ درصدی خرید تضمینی گندم سهامیـــــــــر

رشد ۵۱ درصدی خرید تضمینی گندم

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: خرید تضمینی گندم از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵۱ درصد رشد داشته است.

استان های پیشتاز

بر اساس این گزارش، تا این تاریخ استان خوزستان با بیشترین خرید تضمینی گندم در بین استان های کشور با یک میلیون و ۳۵۸ هزار تن گندم پیشتاز است و استان‌های گلستان با ۷۵۷ هزار تن، کردستان با ۵۶۰ هزار تن، فارس با ۴۸۳ هزار تن و کرمانشاه با ۴۶۶ هزار تن بعد از خوزستان، ۴ استان دیگر پیشگام خرید این محصول در کشور هستند.

سایر استان ها

این گزارش می‌افزاید، بعد از این استان‌ها، ۵ استان دیگری که بیشترین میزان خرید تضمینی گندم را در کشور داشته‌اند، به ترتیب آذربایجان غربی با ۳۶۹ هزار تن، خراسان رضوی با ۳۴۳ هزار تن، همدان با ۳۰۹ هزار تن، لرستان با ۲۶۱ هزار تن و اردبیل با ۲۱۷ هزار تن در بین ۱۰ استان پیشتاز خرید تضمینی این محصول قرار دارند.

مجموع کشوری

گفتنی است، تاکنون ۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تن گندم در قالب خرید تضمینی از گندمکاران خریداری شده است در صورتی که سال گذشته تا این تاریخ، ۴ میلیون و ۴۸۶ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده بود.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (رشد ۵۱ درصدی خرید تضمینی گندم)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :