🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

محمد مرندی: تهران مایل به توافق با واشنگتن می باشد ولی … .

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

در حال حاضر ایران در حال فروش  نفت بیشتری را به قیمت بازار می‌باشد. بنابراین عملکرد بسیار خوبی داشته و اگر تحریم‌ها برداشته شود، ایران می‌تواند تولید خود را افزایش

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

محمد مرندی: تهران مایل به توافق با واشنگتن می باشد ولی … . سهامیـــــــــر

محمد مرندی: تهران مایل به توافق با واشنگتن می باشد ولی … .

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

در حال حاضر ایران در حال فروش  نفت بیشتری را به قیمت بازار می‌باشد. بنابراین عملکرد بسیار خوبی داشته و اگر تحریم‌ها برداشته شود، ایران می‌تواند تولید خود را افزایش دهد.

محمد مرندی مشاوره  تیم مذاکره کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران می گوید :

تهران مایل به توافق با واشنگتن می باشد، اما همچنین تأکید کرد که آمریکایی‌ها باید امتیازاتی را داده، زیرا نمی‌توانند همه چیز را با هم  و همزمان بخواهند.رسانه‌های غربی مدعی اند که این توافق به دلیل درخواست‌های ایران برای حذف نام سپاه پاسداران از فهرست «سازمان‌های تروریستی» آمریکا به بن‌بست رسیده است.

همچنین محمد مرندی توضیح داد:

این موضوع هرگز پیش‌شرطی برای ایران نبوده و از آن برای توجیه سنگ‌اندازی استفاده می شود.

آنچه مطرح بوده سابقه اجرای جزئی و نقض برجام توسط آمریکایی هاست، چیزی که ایران آن را غیرقابل قبول می‌داند و همچنین بی‌میلی واشنگتن برای برداشتن تحریم‌هایش می باشد.

مرندی در خصوص بحران انرژی که غرب با آن روبروست  همچنین افزود که بخشی از مشکل می‌تواند در سیاست داخلی آمریکا یا ریشه در  ضعیف حزب دموکرات باشد و در هر صورت، آمریکا در موقعیت قوی برای اقدام علیه ایران نیست و از این رو بهترین گزینه برای آن‌ها دستیابی به یک توافق و ورود نفت خام ایران به بازار اروپاست.

محمد مرندی اطمینان داد:

مطمئنا کمبود مشتری وجود ندارد. در حال حاضر ایران نفت بیشتری را به قیمت بازار می‌فروشد. بنابراین عملکرد بسیار خوبی دارد.

اگر تحریم‌ها برداشته شود، ایران می‌تواند تولید خود را افزایش دهد.

مرندی با بیان این که در واقعیت بایدن تفاوت چندانی با سلف خود ترامپ نداشته، در پیامی به واشنگتن گفت که اگر واقعاً خواهان توافق هستند، باید از سخنان خود در عمل حمایت کنند.

وی افزود: آمریکا اکنون در موقعیتی نیست که اوضاع را شدید تر کند. اگر این کار را انجام دهند، فقط قیمت انرژی را به سقف می‌رسانند که اتفاقاً به نفع ایران است.

کار هوشمندانه آن‌ها دستیابی به یک توافق است. ما برای آن آماده‌ایم.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (محمد مرندی: تهران مایل به توافق با واشنگتن می باشد ولی ... .)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :