🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

افزایش شهر های قرمز در نقشه کرونا

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

بار دیگر رنگ‌های قرمز و نارنجی به نقشه کرونایی کشور برگشته همچنین مرگ‌های کرونایی نیز پس از سه ماه دوباره دورقمی شده است. این وضعیت از نظر  کارشناسان شروع پیک

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

افزایش شهر های قرمز در نقشه کرونا سهامیـــــــــر

افزایش شهر های قرمز در نقشه کرونا

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

بار دیگر رنگ‌های قرمز و نارنجی به نقشه کرونایی کشور برگشته همچنین مرگ‌های کرونایی نیز پس از سه ماه دوباره دورقمی شده است.

این وضعیت از نظر  کارشناسان شروع پیک هفتم کرونا در کشور را نشان می دهد.

براساس آخرین جلسه ستاد مقابله با کرونا از این به بعد با توجه به افزایش موارد ابتلا‌، بستری‌ها و بیماران سرپایی‌ در شهرهای قرمز و نارنجی، استفاده از ماسک در این شهرهای قرمز و نارنجی اجباری شده است.

براساس نقشه انتشار یافته کرونا در  شهرستان‌های جیرفت، خلیل‌آباد، فردوس و منوجان که با افزایش بیشتری در تعداد بیماران بستری شده مواجه شده اند در وضعیت قرمز و شهرستان‌های بدره، بروجن، پارسیان، تفرش، رابر، زرند، عنبرآباد، فریدون شهر، فیروزکوه، کلاردشت، کوهبنان، گناباد، لاهیجان و میناب در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌ است. همچنین طی 24ساعت گذشته 10نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.  ۲۳۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی و ۲۹۶ نفر از آنها بستری شدند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (افزایش شهر های قرمز در نقشه کرونا)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :