🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

متوسط قیمت مسکن در تهران ۴۱.۴میلیون تومان شد

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

امسال خرداد ماه عدد شاخص قیمت آپارتمان­های مسکونی شهر تهران به عدد 140.3 رسید که نسبت به ماه قبل (131)، 7.1درصد افزایش داشته و در آخرین ماه بهار تورم نقطه

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

متوسط قیمت مسکن در تهران ۴۱.۴میلیون تومان شد سهامیـــــــــر

متوسط قیمت مسکن در تهران ۴۱.۴میلیون تومان شد

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

امسال خرداد ماه عدد شاخص قیمت آپارتمان­های مسکونی شهر تهران به عدد 140.3 رسید که نسبت به ماه قبل (131)، 7.1درصد افزایش داشته و در آخرین ماه بهار تورم نقطه به نقطه قیمت آپارتمان‌­های مسکونی شهر تهران به عدد 35.5درصد رسید.. تورم نقطه به نقطه این ماه در مقایسه با ماه قبل (29.6 درصد) 5.9 واحد درصد افزایش داشت.

افزایش تورم ماهانه

در ماه گذشته تورم ماهانه قیمت آپارتمان­‌های مسکونی شهر تهران 7.1 درصد بوده و  تورم ماهانه خرداد ماه در مقایسه با همین اطلاع در ماه قبل (6درصد) و بالغ بر 1.1 واحد درصد افزایش داشته است.

کاهش تورم سالانه

همچنین نرخ تورم سالانه خردادماه امسال املاک مسکونی شهر تهران به عدد 25.1 درصدرسیده است که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (25.6 درصد)، 6صدم واحد درصد کاهش دارد.. نرخ تورم سالانه، درصد تغییر میانگین اعداد شاخص قیمت در یک سال منتهی به ماه جاری، نسبت به شاخص دوره مشابه سال قبل است.

متوسط قیمت آپارتمان­های مسکونی مناطق ٢٢گانه شهر تهران

امسال خرداد ماه متوسط وزنی قیمت آپارتمان­‌های مسکونی فروش رفته در مناطق ٢٢گانه شهر تهران به 41 میلیون و 408 هزار تومان رسید که در این ماه منطقه یک با متوسط قیمت 78 میلیون و 447 هزار تومان بیشترین و منطقه 17 با متوسط قیمت 20 میلیون و 788 هزار تومان کمترین قیمت را  به خود اختصاص داده­‌است.

بانک مرکزی 8 تیرماه متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در  تهران را 39 میلیون و 414 هزار تومان اعلام کرده که بر این اساس منطقه یک با 81 میلیون و 100 هزار تومان بیشترین و منطقه 18 با 19 میلیون و 590 هزار تومان کمترین قیمت را به خود اختصاص داده است.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (متوسط قیمت مسکن در تهران ۴۱.۴میلیون تومان شد)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :