🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

میانگین قیمت مسکن در تهران ۴۱.۴ میلیون تومان رسیده است.

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

میانگین قیمت مسکن در تهران طی خرداد امسال به ۴۱.۴ میلیون تومان رسید. بانک مرکزی میانگین قیمت مسکن در خرداد را ۳۹.۴ میلیون تومان اعلام کرده است.مرکز آمار ایران اعلام

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

میانگین قیمت مسکن در تهران ۴۱.۴ میلیون تومان رسیده است. سهامیـــــــــر

میانگین قیمت مسکن در تهران ۴۱.۴ میلیون تومان رسیده است.

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

میانگین قیمت مسکن در تهران طی خرداد امسال به ۴۱.۴ میلیون تومان رسید. بانک مرکزی میانگین قیمت مسکن در خرداد را ۳۹.۴ میلیون تومان اعلام کرده است.مرکز آمار ایران اعلام کرد: در خرداد امسال عدد شاخص قیمت آپارتمان­های مسکونی شهر تهران به عدد 140.3 رسیده  که نسبت به ماه قبل (131)،  7.1درصد افزایش دارد.در آخرین ماه بهار تورم نقطه به نقطه قیمت آپارتمان‌­های مسکونی شهر تهران به عدد 35.5درصد رسیده و تورم نقطه به نقطه این ماه در مقایسه با ماه قبل (29.6 درصد) 5.9 واحد درصد افزایش دارد.

افزایش تورم ماهانه

در ماه گذشته تورم ماهانه قیمت آپارتمان­‌های مسکونی شهر تهران 7.1 درصد بوده و تورم ماهانه خرداد ماه در مقایسه با همین اطلاع در ماه قبل (6درصد) بالغ بر 1.1 واحد درصد افزایش دارد.

کاهش تورم سالانه

نرخ تورم سالانه خرداد املاک مسکونی شهر تهران به عدد 25.1 درصدرسیده  که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل(25.6 درصد)، 6 صدم واحد درصد کاهش دارد.  نرخ تورم سالانه، درصد تغییر میانگین اعداد شاخص قیمت در یک سال منتهی به ماه جاری، نسبت به شاخص دوره مشابه سال قبل است.

متوسط قیمت آپارتمان­های مسکونی مناطق ٢٢گانه شهر تهران

در خرداد امسال متوسط وزنی قیمت آپارتمان­‌های مسکونی فروش رفته در مناطق ٢٢گانه شهر تهران به 41 میلیون و 408 هزار تومان رسیده است. در این ماه منطقه یک با متوسط قیمت 78 میلیون و 447 هزار تومان بیشترین و منطقه 17 با متوسط قیمت 20 میلیون و 788 هزار تومان کمترین قیمت را در بین مناطق ٢٢ گانه شهر تهران به خود اختصاص داده­‌اند.

همچنین بانک مرکزی 8 تیرماه متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در مناطق 22گانه تهران را 39 میلیون و 414 هزار تومان اعلام کرده بود. بر این اساس منطقه یک با 81 میلیون و 100 هزار تومان بیشترین و منطقه 18 19 میلیون و 590 هزار تومان را به خود اختصاص داده بودند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (میانگین قیمت مسکن در تهران ۴۱.۴ میلیون تومان رسیده است.)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :