🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بیت کوین وارد کانال ۱۹ هزار دلاری شده است

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

علیرغم آنکه بیت کوین از پایین‌ترین قیمت خود، ۱۹ هزار و ۴۴۵ دلار، در ۲۴ ساعت قبلی  بازگشته  اما کماکان زیر ۲۰ هزار دلار معامله می‌شود. هر عدد بیت کوین

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بیت کوین وارد کانال ۱۹ هزار دلاری شده است سهامیـــــــــر

بیت کوین وارد کانال ۱۹ هزار دلاری شده است

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

علیرغم آنکه بیت کوین از پایین‌ترین قیمت خود، ۱۹ هزار و ۴۴۵ دلار، در ۲۴ ساعت قبلی  بازگشته  اما کماکان زیر ۲۰ هزار دلار معامله می‌شود. هر عدد بیت کوین در حال حاضر ۱۹ هزار و ۷۲۷ دلار و ۴۳ سنت قیمت دارد که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۱.۳۹ درصد نوسان قیمتی داشته است؛ بالاترین قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ هزار و ۴۳۲ دلار بوده است و پایین ترین قیمت آن نیز ۱۹ هزار و ۴۴۵ دلار بوده است.

بیت کوین منتظر شوک قیمتی خود است.

نوسانات اخیر قیمت بیت کوین باعث شد ارزش بازار توکن به ۳۷۶,۶۰۹,۲۹۸,۵۰۷.۸۹ دلار به رسد. تا اینجای سال، بیت کوین نسبت به بالاترین قیمت خود تغییری معادل ۵۷.۳۵- درصد داشت.

بیت کوین اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز جهان بوده که بدون نظارت یک مقام مرکزی معامله می‌شود؛ شبکه بیت کوین در ژانویه ۲۰۰۹ توسط  گروهی از برنامه نویسان با نام مستعار “ساتوشی ناکاموتو” راه اندازی شده است.

بیت کوین در یک نگاه

هر بیت کوین از ۱۰۰ میلیون ساتوشی  تشکیل شد که باعث می شود بیت کوین منفرد تا هشت رقم اعشار تقسیم بشود. این بدان معناست که هر کسی می تواند کسری از بیت کوین را با کمتر از یک دلار آمریکا خریداری کند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بیت کوین وارد کانال ۱۹ هزار دلاری شده است)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :