🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

رشد قیمت درهم در بازار پشت خطی و افزایش قیمت دلار در بازار شبانه

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

بازیگران ارزی معتقدند با افزایش حجم معاملات نرخ‌های جدید، از شلوغی معاملات دلار آزاد و عمده افراد حاضر در بازار در صف‌های طولانی و در پشت درب صرافی‌های دارای سهمیه

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

رشد قیمت درهم در بازار پشت خطی و افزایش قیمت دلار در بازار شبانه سهامیـــــــــر

رشد قیمت درهم در بازار پشت خطی و افزایش قیمت دلار در بازار شبانه

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

بازیگران ارزی معتقدند با افزایش حجم معاملات نرخ‌های جدید، از شلوغی معاملات دلار آزاد و عمده افراد حاضر در بازار در صف‌های طولانی و در پشت درب صرافی‌های دارای سهمیه دولتی حضور دارند.

با کاهش جو هیجانی شکست مذاکرات دوحه قیمت دلار در روز یکشنبه و دوشنبه آرایش نزولی به خود گرفت. از طرفی هم سیاست جدید بانک مرکزی و تزریق عرضه باعث شده تابلوی صرافی‌ها گویای چند نرخ متفاوت باشد.

نرخ‌های جدید با عناوینی همچون توافقی و صادراتی یاد می‌شود از نرخ دلار آزاد کمتر و از نرخ سامانه بازار متشکل بیشتر است.

سکوت در بازار دلار آزاد ؟ 

بازیگران ارزی معتقدند با افزایش حجم معاملات نرخ‌های جدید، از شلوغی معاملات دلار آزاد کم شده و عمده افراد حاضر در بازار در صف‌های طولانی پشت درب صرافی‌های دارای سهمیه دولتی حضور دارند.

رشد قیمت دلار در بازار شبانه 

قیمت دلار دیروز در بازار ارز تهران،  هرات و سلیمانیه ریزش داشته است. اما شب گذشته اسکناس آمریکایی در بازار پشت خطی آرایش صعودی به خود گرفت .

از نظر فعالان بازار تغییر روند قیمت دلار در بازار پشت خطی موجب شده تا بازیگران ارزی در انتظار شروع افزایشی دلار در روز جاری باشند . این دسته از معامله گران علاوه بر صعود قیمت دلار پشت خطی؛ به روند نرخ حواله درهم نیز اشاره می کردند . گفته می شود که دیروز در بازار درهم، روند نزولی متوقف شد و حتی در بازار پشت خطی، این ارز توانست رشد کند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (رشد قیمت درهم در بازار پشت خطی و افزایش قیمت دلار در بازار شبانه)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :