🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

چگونه تجارت فارکس را شروع کنیم ؟

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

چگونه تجارت فارکس را شروع کنیم ؟ معاملات فارکس مشابه معاملات سهام است. در اینجا چند مرحله برای شروع سفر تجارت فارکس آورده شده است. در مورد فارکس بیاموزید: درست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

بازارهای مالی و سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 خدمات حرفه ای

کسب رتبه برتر از PPQ

کادر علمی

تیم متخصص و آزموده

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

چگونه تجارت فارکس را شروع کنیم ؟ سهامیـــــــــر

چگونه تجارت فارکس را شروع کنیم ؟

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

چگونه تجارت فارکس را شروع کنیم ؟

معاملات فارکس مشابه معاملات سهام است. در اینجا چند مرحله برای شروع سفر تجارت فارکس آورده شده است.

  1. در مورد فارکس بیاموزید: درست است که تجارت فارکس پیچیده نیست، اما یک پروژه مخصوص به خود است و به دانش تخصصی نیاز دارد. برای مثال، نسبت اهرمی برای معاملات فارکس بیشتر از سهام است و محرک‌های حرکت قیمت ارز با بازارهای سهام متفاوت است. چندین دوره آنلاین برای مبتدیان وجود دارد که نکات و نکات تجارت فارکس را آموزش می دهند.
  2. یک حساب کارگزاری راه اندازی کنید: برای شروع معاملات فارکس به یک حساب معاملاتی فارکس در یک کارگزاری نیاز دارید. کارگزاران فارکس کمیسیونی دریافت نمی کنند. در عوض، آنها از طریق اسپرد (همچنین به عنوان پیپ) بین قیمت خرید و فروش درآمد کسب می کنند.

برای معامله گران مبتدی، ایده خوبی است که یک حساب معاملاتی خرد فارکس با سرمایه کم راه اندازی کنید. چنین حساب‌هایی دارای محدودیت‌های معاملاتی متغیری هستند و به کارگزاران اجازه می‌دهند معاملات خود را به مقادیر کمتر از 1000 واحد ارز محدود کنند. برای زمینه، لات حساب استاندارد برابر با 100000 واحد ارزی است. یک حساب میکرو فارکس به شما کمک می کند تا با تجارت فارکس راحت تر شوید و سبک معاملاتی خود را تعیین کنید.

  1. یک استراتژی معاملاتی ایجاد کنید: در حالی که همیشه نمی توان حرکت بازار را پیش بینی و زمان بندی کرد، داشتن یک استراتژی معاملاتی به شما کمک می کند دستورالعمل های گسترده و نقشه راه را برای معاملات تعیین کنید. یک استراتژی معاملاتی خوب مبتنی بر واقعیت موقعیت و امور مالی شما است. این مقدار پول نقدی را که می‌خواهید برای معامله قرار دهید و به تبع آن میزان ریسکی را که می‌توانید تحمل کنید بدون اینکه از موقعیت خود خارج شوید را در نظر می‌گیرد. به یاد داشته باشید، تجارت فارکس عمدتاً یک محیط با اهرم بالا است. اما به کسانی که مایل به ریسک هستند نیز پاداش بیشتری ارائه می دهد.  
  2. همیشه در بالای اعداد خود باشید: هنگامی که معامله را شروع کردید، همیشه موقعیت های خود را در پایان روز بررسی کنید. اکثر نرم افزارهای معاملاتی در حال حاضر حسابداری روزانه معاملات را ارائه می دهند. مطمئن شوید که هیچ موقعیت معلقی برای پر کردن ندارید و پول نقد کافی در حساب خود برای انجام معاملات آتی دارید.
  3. ایجاد تعادل عاطفی: معاملات فارکس مبتدی مملو از ترن هوایی هیجانی و سوالات بی پاسخ است. آیا برای کسب سود بیشتر باید مدت زمان بیشتری در موقعیت خود باقی می ماندید؟ چگونه گزارش مربوط به اعداد پایین تولید ناخالص داخلی (GDP) را که منجر به کاهش ارزش کلی پرتفوی شما شد، از دست دادید؟ وسواس در مورد چنین سوالات بی پاسخی می تواند شما را در مسیر سردرگمی سوق دهد. به همین دلیل مهم است که تحت تأثیر موقعیت های معاملاتی خود قرار نگیرید و تعادل عاطفی را در بین سود و زیان ایجاد کنید. در مورد بستن موقعیت های خود در مواقع لزوم، منضبط باشید.    

اصطلاحات فارکس

بهترین راه برای شروع سفر در فارکس ، یادگیری زبان آن است. در اینجا چند اصطلاح برای شروع شما وجود دارد:

  • حساب فارکس: از حساب فارکس برای انجام معاملات ارزی استفاده می شود. بسته به اندازه لات، سه نوع حساب فارکس وجود دارد:
  1. حساب‌های خرد فارکس : حساب‌هایی که به شما امکان می‌دهند تا 1000 دلار ارز را در یک لات معامله کنید.
  2. حساب‌های مینی فارکس : حساب‌هایی که به شما امکان می‌دهند تا 10000 دلار ارز را در یک لات معامله کنید.
  3. حساب‌های استاندارد فارکس: حساب‌هایی که به شما امکان می‌دهند تا 100000 دلار ارز را در یک لات معامله کنید

نمودارهای مورد استفاده در معاملات فارکس

در معاملات فارکس از سه نوع نمودار استفاده می شود. آن ها هستند:

نمودارهای خطی : برای شناسایی روندهای تصویر بزرگ برای یک ارز استفاده می شود. آنها ابتدایی ترین و رایج ترین نوع نمودار مورد استفاده معامله گران فارکس هستند. آنها قیمت معاملات بسته شدن ارز را برای دوره های زمانی مشخص شده توسط کاربر نمایش می دهند. خطوط روند مشخص شده در نمودار خطی را می توان برای طراحی استراتژی های معاملاتی استفاده کرد. برای مثال، می‌توانید از اطلاعات موجود در یک خط روند برای شناسایی شکست‌ها یا تغییر روند برای افزایش یا کاهش قیمت‌ها استفاده کنید.

در حالی که می تواند مفید باشد، نمودار خطی به طور کلی به عنوان نقطه شروع برای تجزیه و تحلیل بیشتر معاملات استفاده می شود.

نمودارهای میله ای برای نمایش دوره های زمانی خاص برای معامله استفاده می شود. آنها اطلاعات قیمت بیشتری را نسبت به نمودارهای خطی ارائه می دهند. هر نمودار میله ای نشان دهنده یک روز معامله است و شامل قیمت افتتاحیه، بالاترین قیمت، پایین ترین قیمت و قیمت پایانی (OHLC) برای یک معامله است. یک خط تیره در سمت چپ قیمت افتتاحیه روز است و یک خط تیره در سمت راست نشان دهنده قیمت پایانی است. رنگ ها گاهی اوقات برای نشان دادن حرکت قیمت استفاده می شوند، سبز یا سفید برای دوره های افزایش قیمت و قرمز یا سیاه برای دوره ای که قیمت ها کاهش یافته است استفاده می شود.

نمودارهای میله ای : برای معاملات ارز به معامله گران کمک می کند تا تشخیص دهند که بازار خریدار است یا بازار فروشنده.

نمودارهای کندل استیک: اولین بار توسط تاجران برنج ژاپنی در قرن هجدهم مورد استفاده قرار گرفت. آنها از نظر بصری جذاب تر و خواندن آسان تر از انواع نمودارهایی هستند که در بالا توضیح داده شد. قسمت بالایی یک شمع برای قیمت افتتاحیه و بالاترین نقطه قیمت مورد استفاده توسط یک ارز استفاده می شود، و قسمت پایین یک شمع برای نشان دادن قیمت بسته شدن و پایین ترین نقطه قیمت استفاده می شود. شمع پایین نشان دهنده دوره ای از کاهش قیمت است و به رنگ قرمز یا مشکی است، در حالی که شمع رو به بالا دوره افزایش قیمت است و به رنگ سبز یا سفید است.

 اشکال موجود در نمودارهای کندل استیک برای شناسایی جهت و حرکت بازار استفاده می شود. برخی از شکل های رایج‌تر برای نمودارهای کندلی، مرد معلق و ستاره تیرانداز هستند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (چگونه تجارت فارکس را شروع کنیم ؟)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :

پاسخگویــــــــــــــــــــــــــــــی به سوالات متداول

SAHAMIR UNIVERSITY

مرکز آموزش عالی سهامیر سهامیـــــــــر

مرکز آموزش عالی سهامیر چه خدماتی را به مخاطبان خود ارائه میدهد؟

خدمات مجموعه سهامیر در حال حاضر شامل موارد زیر هستند:

1- برگزاری دوره های آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری

2- طراحی و پیاده سازی معاملات الگوریتمی

3- صدور گواهینامه بین المللی بازارهای مالی از موسسات معتبر دنیا

4- تدوین پکیج های آموزشی حرفه ای

چطور میتوانیم با مجموعه سهامیر تماس بگیریم؟

شما میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما ، از طریق شماره های درج شده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ساعات کاری مرکز چگونه است؟

ساعات کاری مرکز سهامیر همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 7 صبح لغایت 20:00 میباشد

چرا باید سهامیر را برای فعالیت حرفه ای در بازارهای مالی انتخاب کنیم؟

مجموعه سهامیر بعنوان اولین مرکز آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری است که بیش از 30 سال در این حوزه فعالیت داشته و میتواند بعنوان یک منبع علمی تجربیات خود را به شما انتقال نماید.

سهامیر در چه سالی تاسیس و پایه گذاری شد؟

مرکز آموزش عالی سهامیر در سال 1371 تاسیس شد.

برای شرکت در دوره های آموزشی سهامیر از کجا شروع کنیم؟

در گام اول میبایست بازار هدف خود را انتخاب و تعیین نمایید ، سپس با اخذ مشاوره از کارشناسان ما تعیین سطح شده و در کلاس اموزشی مناسب با سطح مهارت و دانش خود ثبت نام و شرکت نمایید.

در کالج سهامیر چه رشته هایی اموزش داده میشود؟

در مجموعه آموزشی سهامیر بیش از 70 رشته تخصصی در زمینه بازارهای مالی و سرمایه گذاری آموزش داده میشود.

خدمات سهامیر چه کمکی به ما میکند و برای چه افرادی مناسب است؟

دپارتمان آموزش عالی سهامیر خدمات آموزشی خود را به عموم افراد اعم از مبتدی تا حرفه ای های بازار ارائه میکند . 

دوره های آموزشی تخصصی ، پیشرفته ، ورکشاپ های بروزرسانی و … همگی بگونه ای گرداوری شده اند که میتوانند به عموم افراد و فعالان عرصه مالی کمک نماید.

مدارک بین المللی آموزش حرفه ای چگونه صادر میشوند؟

سهامیر بعنوان نماینده و پارتنر رسمی موسسات بزرگ دنیا بصورت انحصاری این قابلیت را برای دانشپذیران خود فراهم کرده که در آزمون های بین المللی شرکت نموده و گواهینامه جهانی دریافت نمایند.

پس از پایان هر رویداد آموزشی شما به موسسات معتبر دنیا معرفی شده و در آزمون های مرتبط با رشته انتخابی خود ثبت نام میشوید . 

 

چگونه ربات تریدر تهیه و فعال کنم؟

اگر قصد دارید ربات تریدر تهیه کنید میتوانید متناسب با مشخصاتی که مد نظرتان است ربات خود را از بخش فروشگاه ربات انتخاب و تهیه نمایید.

آیا مجموعه سهامیر برای افتتاح حساب بروکر کمکی میکند؟

در تمامی دوره ها و رویدادهای آموزشی که نیاز به ساخت اکانت در بروکرهای معتبر دارید ، کارشناسان ما به شما کمک خواهند نمود و حساب کارگزاری معتبر برای شما ایجاد خواهند کرد.

چطور میتوانم از خدمات مجموعه سهامیر استفاده کنم؟

تمامی خدمات و محصولات این مرکز از طریق وب سایت رسمی مجموعه قابل تهیه و خرید هستند

هزینه خدمات سهامیر چگونه است؟

هزینه خدمات این مرکز با توجه به تنوع خدمات و محصولات متفاوت بوده ، شما میتوانید هزینه و مبلغ هر بخش را بطور مستقیم از کارشناسان ما سوال نمایید.

آیا امکان پرداخت هزینه خدمات سهامیر بصورت اقساطی وجود دارد؟

متاسفانه در حال حاضر شرایطی برای پرداخت اقساطی وجود ندارد .