🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

آموزش نرم افزار مفید تریدر

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

آموزش نرم افزار مفید تریدر نرم افزار معاملاتی مفید تریدر در اصل نسخه بومی شده نرم افزار متا تریدر است که این نرم افزار توسط کارگزاری مفید به بازار سرمایه

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

بازارهای مالی و سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 خدمات حرفه ای

کسب رتبه برتر از PPQ

کادر علمی

تیم متخصص و آزموده

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

آموزش نرم افزار مفید تریدر سهامیـــــــــر

آموزش نرم افزار مفید تریدر

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

آموزش نرم افزار مفید تریدر

نرم افزار معاملاتی مفید تریدر در اصل نسخه بومی شده نرم افزار متا تریدر است که این نرم افزار توسط کارگزاری مفید به بازار سرمایه ایران معرفی شده و در اختیار ما قرار گرفته است. متاتریدر یکی از پرکاربرد ترین  سـامانه‌ها برای تحلیل تکنیکال و انجام معامله در جهان است.

نرم افزار مفید تریدر نیز یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای تحلیل در ایران است که به طور رایگان در دسترس عموم قرار دارد. کارگزاری مفید، این نرم افزار را در اختیار سرمایه گذاران بازار بورس گذاشته است.

انواع حساب‌های کاربری در مفید تریدر

کارگزاری مفید برای استفاده کاربران خود از نرم افزار مفید تریدر، دو نوع حساب کاربری ایجاد کرده است: حساب تحلیل گری و حساب معامله گری.

حساب تحلیل‌گری

در حساب تحلیل‌گری مفیدتریدر، کاربر فقط می تواند از امکانات نرم‌افزار مفیدتریدر در جهت تحلیل، از انواع نمودارها و اندیکاتورهایی که در برنامه است استفاده کند. یعنی تنها قادر است به‌واسطه این نوع حساب، تحلیل را انجام دهد.

حساب معامله‌گری

در حساب معامله‌گری مفیدتریدر کاربر همچنان امکانات حساب تحلیل‌گری را برای تحلیل نمودارها در اختیار دارد و می‌تواند به تحلیل بپردازد، اما حساب معامله‌گری نسبت به حساب تحلیل‌گری درای یک مزیت است. مزیت این است که کاربر در این نوع حساب می‌تواند پس از تحلیل، اقدام به خرید و فروش سهم کند و نیازی به استفاده همزمان از نرم افزارهای معاملاتی دیگر مانند: ایزی‌تریدر و مفیدآنلاین  برای انجام معاملات نیست.

کاربرانی که می خواهند از امکانات بسیار خوب مفید‌ تریدر برای تحلیل تکنیکال استفاده کنند ، می‌توانند با ایجاد یک حساب تحلیل گری از امکانات تحلیلی این نرم‌افزار بدون هیچ محدودیتی استفاده کنند. اما کاربرانی که قصد دارند علاوه بر تحلیل تکنیکال، از مفید‌ تریدر برای انجام معاملات حرفه‌ای در بازار سرمایه ایران نیز استفاده کنند، باید یک حساب معامله گری بسازند.

آشنایی با کارگزاری مفید

برای اینکه وارد بازار بورس شویم باید در یک کارگزاری حساب کاربری داشته باشیم و در آن ثبت نام کنیم. برای این کار می توان از کارگزاری مفید شروع کرد که یکی از کارگزاری های بزرگ و برجسته در کشور است.

بعد از این که حساب خود را افتتاح کرید، باید به همراه اصل مدارک شناسایی و کد 10 رقمی که از سامانه ی سجام دریافت کردید به شعب دفاتر پیشخوان مراجعه کنید. بعد از احراز هویت می توانید زیر نظر کارگزاری به معامله بپردازید.

 قبل از انجام معاملات خود باید سامانه های معاملاتی و اپلیکیشن ها را روی موبایل نصب کنید. کارگزاری مقداری وجه برای خرید و فروش سهام به مشتری ارائه می دهد که به آن اعتبار می گویند. انجام معامله به چندین روش صورت می گیرد.

 در کارگزاری مفید اعتبار برای مشتریانی داده می شود که عضو پلکان باشند. این نوع طرحی که کارگزاری مفید ارائه داده است بسته های اعتباری در ازای پرداخت امتیاز به مشتریان داده می شود. کارکزاری مفید برای مشتریانی که فعالیت پیوسته دارند و به صورت دائم با کارگزاری همراه هستند، حمایتهای متعددی در نظر دارد.

مفید آنلاین

مفید آنلاین یک نوع سامانه ای زنده و برخط است که از طریق کارگزاری مفید راه اندازی شده و پشتیبانی می شود و بر اساس قوانین امن،  انواع خدمات مرتبط با بورس را ارائه می دهد. برای استفاده از این نرم افزار باید از طریق سایت مفید آنلاین به آدرس mofidonline.com ثبت نام کنید.

قدم اول برای وارد شدن به مفید آنلاین، این است که کد بورسی را دریافت کنید . این کد شامل عدد و حروف است و برای هر فرد اختصاصی می باشد. برای دریافت کد بورسی از طریق کارگزاری مفید، باید در آن حسابتان را افتتاح کنید. پس از افتتاح حساب جهت تکمیل فرآیند ثبت نام و احراز هویت، با اصل کارت ملی و شناسنامه به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده، و ثبت نام خود را قطعی کنید. همچنین از طریق شعب کارگزاری مفید نیز میتوانید این کار را انجام دهید.

برای انجام انواع معاملات و گرفتن اطلاعات از نمادهای معاملاتی باید از طریق مفید آنلاین اقدام کرد و جهت رصد و تحلیل تغییرات قیمتی با استفاده از مفید تریدر به معامله پرداخت.

برای انجام معاملات خود می توانید از روشهای مختلفی استفاده کنید. این روش ها شامل : روش حضوری و مراجعه به کارگزاری، روش تلفنی  سفارش به کارگزار، سفارش اینترنتی و در نهایت خرید آنلاین است.

بهترین نوع سفارش و خرید سهام،  خرید اینترنتی و از طریق سایت کارگزاری است. برای خرید آنلاین باید سفارش خود را ثبت کنید. در این صورت می توانید برخط به معامله بپردازید، سهام را خریداری کنید و یا سهامی که برای فروش در سامانه ثبت کرده اید، لغو سفارش کنید.

نصب و راه اندازی مفید تریدر

بعد از اینکه نرم افزار مفید تریدر را ماکل نصب کردید، وارد آن شوید. سپس از نوار بالا روی گزینه ی “File” کلیک کرده و گزینه «Open an Account» را انتخاب کنید.

پس از آن نام کاربری و رمزی را که در گام اول ایجاد کرده‌اید، وارد کنیدو گزینه Finish را بزنید.

پس از ورود به نرم افزار متا تریدر، روی آیکون «سه خط» کلیک کنید و گزینه اول را انتخاب نمایید. سپس در صفحه ی جدید، روی علامت «+» کلیک کنید.

در بخش جستجو، نام «mofid» را بنویسید و سپس سرور «Mofid Securities PJS» را انتخاب کنید. در آخر، نام کاربری و رمزی را که در قدم اول ایجاد کرده‌ بودید، وارد کرده و گزینه LOGIN را بزنید.

 زبان نرم افزار مفید تریدر یا  متا تریدر، انگلیسی است. می توانید به دلخواه زبان برنامه را به فارسی تغییر دهید.

برای آموزش های کامل در این خصوص می توانید از اساتید و پکیج های موجود در سایت ما استفاده کنید و معاملات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (آموزش نرم افزار مفید تریدر)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :

پاسخگویــــــــــــــــــــــــــــــی به سوالات متداول

SAHAMIR UNIVERSITY

مرکز آموزش عالی سهامیر سهامیـــــــــر

مرکز آموزش عالی سهامیر چه خدماتی را به مخاطبان خود ارائه میدهد؟

خدمات مجموعه سهامیر در حال حاضر شامل موارد زیر هستند:

1- برگزاری دوره های آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری

2- طراحی و پیاده سازی معاملات الگوریتمی

3- صدور گواهینامه بین المللی بازارهای مالی از موسسات معتبر دنیا

4- تدوین پکیج های آموزشی حرفه ای

چطور میتوانیم با مجموعه سهامیر تماس بگیریم؟

شما میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما ، از طریق شماره های درج شده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ساعات کاری مرکز چگونه است؟

ساعات کاری مرکز سهامیر همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 7 صبح لغایت 20:00 میباشد

چرا باید سهامیر را برای فعالیت حرفه ای در بازارهای مالی انتخاب کنیم؟

مجموعه سهامیر بعنوان اولین مرکز آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری است که بیش از 30 سال در این حوزه فعالیت داشته و میتواند بعنوان یک منبع علمی تجربیات خود را به شما انتقال نماید.

سهامیر در چه سالی تاسیس و پایه گذاری شد؟

مرکز آموزش عالی سهامیر در سال 1371 تاسیس شد.

برای شرکت در دوره های آموزشی سهامیر از کجا شروع کنیم؟

در گام اول میبایست بازار هدف خود را انتخاب و تعیین نمایید ، سپس با اخذ مشاوره از کارشناسان ما تعیین سطح شده و در کلاس اموزشی مناسب با سطح مهارت و دانش خود ثبت نام و شرکت نمایید.

در کالج سهامیر چه رشته هایی اموزش داده میشود؟

در مجموعه آموزشی سهامیر بیش از 70 رشته تخصصی در زمینه بازارهای مالی و سرمایه گذاری آموزش داده میشود.

خدمات سهامیر چه کمکی به ما میکند و برای چه افرادی مناسب است؟

دپارتمان آموزش عالی سهامیر خدمات آموزشی خود را به عموم افراد اعم از مبتدی تا حرفه ای های بازار ارائه میکند . 

دوره های آموزشی تخصصی ، پیشرفته ، ورکشاپ های بروزرسانی و … همگی بگونه ای گرداوری شده اند که میتوانند به عموم افراد و فعالان عرصه مالی کمک نماید.

مدارک بین المللی آموزش حرفه ای چگونه صادر میشوند؟

سهامیر بعنوان نماینده و پارتنر رسمی موسسات بزرگ دنیا بصورت انحصاری این قابلیت را برای دانشپذیران خود فراهم کرده که در آزمون های بین المللی شرکت نموده و گواهینامه جهانی دریافت نمایند.

پس از پایان هر رویداد آموزشی شما به موسسات معتبر دنیا معرفی شده و در آزمون های مرتبط با رشته انتخابی خود ثبت نام میشوید . 

 

چگونه ربات تریدر تهیه و فعال کنم؟

اگر قصد دارید ربات تریدر تهیه کنید میتوانید متناسب با مشخصاتی که مد نظرتان است ربات خود را از بخش فروشگاه ربات انتخاب و تهیه نمایید.

آیا مجموعه سهامیر برای افتتاح حساب بروکر کمکی میکند؟

در تمامی دوره ها و رویدادهای آموزشی که نیاز به ساخت اکانت در بروکرهای معتبر دارید ، کارشناسان ما به شما کمک خواهند نمود و حساب کارگزاری معتبر برای شما ایجاد خواهند کرد.

چطور میتوانم از خدمات مجموعه سهامیر استفاده کنم؟

تمامی خدمات و محصولات این مرکز از طریق وب سایت رسمی مجموعه قابل تهیه و خرید هستند

هزینه خدمات سهامیر چگونه است؟

هزینه خدمات این مرکز با توجه به تنوع خدمات و محصولات متفاوت بوده ، شما میتوانید هزینه و مبلغ هر بخش را بطور مستقیم از کارشناسان ما سوال نمایید.

آیا امکان پرداخت هزینه خدمات سهامیر بصورت اقساطی وجود دارد؟

متاسفانه در حال حاضر شرایطی برای پرداخت اقساطی وجود ندارد .