🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

کیف پول ارز دیجیتال

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

کیف پول ارز دیجیتال کیف پول کریپتوکارنسی یک برنامه ای است به صورت نرم افزاری که کلیدهای خصوصی و عمومی را ذخیره می کند و با بلاک چین های مختلف

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

بازارهای مالی و سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 خدمات حرفه ای

کسب رتبه برتر از PPQ

کادر علمی

تیم متخصص و آزموده

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

کیف پول ارز دیجیتال سهامیـــــــــر

کیف پول ارز دیجیتال

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول کریپتوکارنسی یک برنامه ای است به صورت نرم افزاری که کلیدهای خصوصی و عمومی را ذخیره می کند و با بلاک چین های مختلف در حال تعامل است تا کاربران را قادر به ارسال و دریافت ارز دیجیتال و نظارت بر موجودی خود کند. اگر می خواهید از بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری استفاده کنید، باید یک کیف پول دیجیتال داشته باشید.

میلیون‌ها نفر از کیف پول‌های ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند، اما سوء تفاهم قابل‌توجهی در مورد نحوه عملکرد آنها وجود دارد. برخلاف کیف پول‌های جیبی سنتی، کیف پول‌های دیجیتال ارز را ذخیره نمی‌کنند. در واقع، ارزها در هیچ مکان واحدی ذخیره نمی شوند یا در هیچ کجا به هیچ شکل فیزیکی وجود ندارند. تمام آنچه وجود دارد سوابق تراکنش های ذخیره شده در بلاک چین است.

کیف پول‌های رمزنگاری شده برنامه‌های نرم‌افزاری هستند که کلیدهای عمومی و خصوصی را برای شما ذخیره می‌کنند و با بلاک‌چین‌های مختلف ارتباط برقرار می‌کنند تا کاربران بتوانند بر موجودی خود نظارت کنند، پول ارسال کنند و عملیات دیگری را انجام دهند. وقتی شخصی برای شما بیت کوین یا هر نوع ارز دیجیتال دیگری ارسال می کند، در اصل مالکیت سکه ها را به آدرس کیف پول شما امضا می کند. برای اینکه بتوانید آن سکه ها را خرج کنید و قفل وجوه را باز کنید، کلید خصوصی ذخیره شده در کیف پول شما باید با آدرس عمومی ارز اختصاص داده شده مطابقت داشته باشد. اگر کلیدهای عمومی و خصوصی مطابقت داشته باشند، موجودی کیف پول دیجیتال شما افزایش می یابد و فرستنده ها نیز بر همین اساس کاهش می یابند. هیچ تبادل واقعی سکه های واقعی وجود ندارد. تراکنش صرفاً با یک رکورد تراکنش در بلاک چین مشخص می شودو تغییر در تعادل در کیف پول رمزنگاری شما

انواع کیف پول های رمزنگاری شده چیست؟

انواع مختلفی از کیف پول ها وجود دارند که راه های مختلفی برای ذخیره و دسترسی به ارز دیجیتال شما ارائه می دهند. کیف پول ها را می توان به سه دسته مجزا تقسیم کرد – نرم افزار، سخت افزار و کاغذ. کیف پول های نرم افزاری می توانند دسکتاپ، موبایل یا آنلاین باشند.

  • دسکتاپ: کیف پول ها بر روی رایانه شخصی یا لپ تاپ دانلود و نصب می شوند. آنها فقط از طریق رایانه ای که در آن بارگیری می شوند قابل دسترسی هستند. کیف پول های رومیزی یکی از بالاترین سطوح امنیت را ارائه می دهند، اما اگر رایانه شما هک شود یا ویروسی شود، این احتمال وجود دارد که تمام سرمایه خود را از دست بدهید.
  • آنلاینکیف پول ها بر روی ابر اجرا می شوند و از هر دستگاه محاسباتی در هر مکانی قابل دسترسی هستند. در حالی که دسترسی به آنها راحت تر است، کیف پول های آنلاین کلیدهای خصوصی شما را به صورت آنلاین ذخیره می کنند و توسط شخص ثالثی کنترل می شوند که آنها را در برابر حملات هک و سرقت آسیب پذیرتر می کند.
  • موبایلکیف پول‌ها بر روی یک اپلیکیشن روی گوشی شما اجرا می‌شوند و مفید هستند زیرا می‌توان از آن‌ها در هر جایی از جمله فروشگاه‌های خرده‌فروشی استفاده کرد. کیف پول های موبایل به دلیل فضای محدود موجود در موبایل معمولاً بسیار کوچکتر و ساده تر از کیف پول های دسکتاپ هستند.
  • سخت افزارکیف پول ها با کیف پول های نرم افزاری تفاوت دارند زیرا کلیدهای خصوصی کاربر را روی یک دستگاه سخت افزاری مانند USB ذخیره می کنند. اگرچه کیف پول های سخت افزاری تراکنش های آنلاین را انجام می دهند، اما به صورت آفلاین ذخیره می شوند که امنیت بیشتری را ارائه می دهد. کیف پول های سخت افزاری می توانند با چندین رابط وب سازگار بوده و از ارزهای مختلف پشتیبانی کنند. این فقط به این بستگی دارد که شما تصمیم دارید از کدام یک استفاده کنید. علاوه بر این، انجام معامله آسان است. کاربران به سادگی دستگاه خود را به هر رایانه یا دستگاه دارای اینترنت متصل می کنند، پین را وارد می کنند، ارز ارسال می کنند و تأیید می کنند. کیف پول‌های سخت‌افزاری این امکان را به شما می‌دهند که به راحتی تراکنش‌ها را انجام دهید و در عین حال پول شما را آفلاین و دور از خطر نگه می‌دارد.
  • کاغذ: استفاده از کیف پول آسان است و امنیت بسیار بالایی را فراهم می کند. در حالی که اصطلاح کیف پول کاغذی می تواند به سادگی به یک کپی فیزیکی یا چاپ کلیدهای عمومی و خصوصی شما اشاره کند، همچنین می تواند به نرم افزاری اشاره کند که برای تولید ایمن یک جفت کلید استفاده می شود که سپس چاپ می شود. استفاده از کیف پول کاغذی نسبتاً ساده است. انتقال بیت کوین یا هر ارز دیگر به کیف پول کاغذی شما با انتقال وجه از کیف پول نرم افزاری شما به آدرس عمومی نشان داده شده در کیف پول کاغذی شما انجام می شود. از طرف دیگر، اگر می خواهید ارز را برداشت یا خرج کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وجوه را از کیف پول کاغذی خود به کیف پول نرم افزاری خود منتقل کنید. این فرآیند، که اغلب به عنوان “جارو کردن” نامیده می شود، می تواند به صورت دستی با وارد کردن کلیدهای خصوصی شما یا با اسکن کد QR روی کیف پول کاغذی انجام شود.

آیا کیف پول های رمزنگاری امن هستند؟

کیف پول ها به درجات مختلی ایمن شده اند. سطح امنیت به نوع کیف پولی که استفاده می کنید (رومیزی، موبایل، آنلاین، کاغذی، سخت افزار) و ارائه دهنده خدمات بستگی دارد. وب سرور یک محیط پرخطرتری نسبت به سرورهای دیگر برای حفظ ارز شما در مقایسه با آفلاین است. کیف پول های آنلاین می توانند کاربران را در معرض آسیب پذیری های احتمالی در پلت فرم کیف پول قرار دهند که می تواند توسط هکرها برای سرقت وجوه شما مورد سوء استفاده قرار گیرد. از سوی دیگر، کیف پول های آفلاین را نمی توان هک کرد، زیرا آنها به سادگی به یک شبکه آنلاین متصل نیستند و برای امنیت به شخص ثالث متکی نیستند.

اگرچه کیف‌پول‌های آنلاین آسیب‌پذیرترین و مستعد حملات هکری هستند، اما هنگام استفاده از هر کیف پولی باید اقدامات احتیاطی امنیتی جدی اجرا و رعایت شود. به یاد داشته باشید که مهم نیست از چه کیف پولی استفاده می کنید، گم کردن کلیدهای خصوصی باعث از دست دادن پول شما می شود. به طور مشابه، اگر کیف پول شما هک شود، یا پولی را به یک کلاهبردار بفرستید، راهی برای بازپس گیری ارز از دست رفته یا معکوس کردن تراکنش وجود ندارد. شما باید اقدامات احتیاطی را انجام دهید و بسیار مراقب باشید!

  • از کیف پول خود بک آپ بگیرید فقط مقادیر کمی ارز را برای استفاده روزمره به صورت آنلاین، روی رایانه یا تلفن همراه خود ذخیره کنید و اکثریت قریب به اتفاق وجوه خود را در محیطی با امنیت بالا نگه دارید. گزینه‌های ذخیره‌سازی سرد یا آفلاین برای پشتیبان‌گیری مانند Ledger Nano X یا کاغذ یا USB از شما در برابر خرابی رایانه محافظت می‌کند و به شما امکان می‌دهد در صورت گم شدن یا دزدیده شدن کیف پول خود را بازیابی کنید. با این حال، از شما در برابر هکرهای مشتاق محافظت نمی کند. واقعیت این است که اگر از کیف پول آنلاین استفاده کنید، خطرات ذاتی وجود دارد که همیشه نمی توان از آنها محافظت کرد.
  • نرم افزار را به روز کنید . نرم افزار خود را به روز نگه دارید تا آخرین پیشرفت های امنیتی را در دسترس داشته باشید. شما باید نه تنها نرم افزار کیف پول خود را به طور منظم، بلکه نرم افزار رایانه یا موبایل خود را نیز به روز کنید.
  • لایه های امنیتی اضافی اضافه کنید. هرچه لایه های امنیتی بیشتر باشد، بهتر است. تنظیم رمزهای عبور طولانی و پیچیده و اطمینان از هرگونه برداشت وجه مستلزم رمز عبور است. هر بار که یک برنامه کیف پول باز می شود، از کیف پول هایی استفاده کنید که شهرت خوبی دارند و لایه های امنیتی اضافی مانند احراز هویت دو مرحله ای و کد پین اضافی مورد نیاز را ارائه می دهند. همچنین ممکن است بخواهید کیف پولی را در نظر بگیرید که تراکنش‌های چندجانبه مانند Armory یا Copay را ارائه می‌دهد . کیف پول چند علامتی یا چند امضایی قبل از انجام تراکنش نیاز به اجازه کاربر یا کاربران دیگری دارد.

چند ارزی یا یکبار مصرف؟

اگرچه بیت کوین تا حد زیادی شناخته شده ترین و محبوب ترین ارز دیجیتال است، اما صدها ارز دیجیتال جدید ( که به آنها آلت کوین گفته می شود) ظهور کرده اند که هر کدام دارای اکوسیستم ها و زیرساخت های متمایز هستند. اگر علاقه مند به استفاده از انواع ارزهای دیجیتال هستید، خبر خوب این است که نیازی به تنظیم کیف پول جداگانه برای هر ارز ندارید. به جای استفاده از یک کیف پول رمزنگاری که از یک ارز واحد پشتیبانی می کند، ممکن است راحت تر باشد که یک کیف پول چند ارزی راه اندازی کنید که به شما امکان می دهد از چندین ارز از یک کیف پول استفاده کنید.

آیا کارمزد تراکنش وجود دارد؟

به طور کلی، کارمزد تراکنش ها بخش کوچکی از کارمزدهای بانکی سنتی است. گاهی اوقات برای انواع خاصی از تراکنش ها باید به عنوان کارمزد پردازش به ماینرهای شبکه پرداخت شود، در حالی که برخی از تراکنش ها اصلاً کارمزدی ندارند. این امکان نیز وجود دارد که هزینه خود را تعیین کنید. به عنوان یک راهنما، اندازه متوسط ​​تراکنش 226 بایتی منجر به کارمزد 18080 ساتوشی یا 0.12 دلار می شود. در برخی موارد، اگر انتخاب کنید کارمزد پایینی تعیین کنید، ممکن است تراکنش شما اولویت پایینی داشته باشد و ممکن است مجبور شوید ساعت ها یا حتی روزها منتظر بمانید تا تراکنش تایید شود. اگر نیاز دارید تراکنش خود را به سرعت تکمیل و تأیید کنید، ممکن است لازم باشد مبلغی را که مایل به پرداخت هستید افزایش دهید. از هر کیف پولی که در نهایت استفاده می کنید، کارمزد تراکنش چیزی نیست که باید نگران آن باشید. شما یا کارمزد تراکنش ناچیزی می پردازید، کارمزد خود را انتخاب می کنید یا اصلاً کارمزدی را پرداخت نمی کنید.

 

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (کیف پول ارز دیجیتال)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :

پاسخگویــــــــــــــــــــــــــــــی به سوالات متداول

SAHAMIR UNIVERSITY

مرکز آموزش عالی سهامیر سهامیـــــــــر

مرکز آموزش عالی سهامیر چه خدماتی را به مخاطبان خود ارائه میدهد؟

خدمات مجموعه سهامیر در حال حاضر شامل موارد زیر هستند:

1- برگزاری دوره های آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری

2- طراحی و پیاده سازی معاملات الگوریتمی

3- صدور گواهینامه بین المللی بازارهای مالی از موسسات معتبر دنیا

4- تدوین پکیج های آموزشی حرفه ای

چطور میتوانیم با مجموعه سهامیر تماس بگیریم؟

شما میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما ، از طریق شماره های درج شده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ساعات کاری مرکز چگونه است؟

ساعات کاری مرکز سهامیر همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 7 صبح لغایت 20:00 میباشد

چرا باید سهامیر را برای فعالیت حرفه ای در بازارهای مالی انتخاب کنیم؟

مجموعه سهامیر بعنوان اولین مرکز آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری است که بیش از 30 سال در این حوزه فعالیت داشته و میتواند بعنوان یک منبع علمی تجربیات خود را به شما انتقال نماید.

سهامیر در چه سالی تاسیس و پایه گذاری شد؟

مرکز آموزش عالی سهامیر در سال 1371 تاسیس شد.

برای شرکت در دوره های آموزشی سهامیر از کجا شروع کنیم؟

در گام اول میبایست بازار هدف خود را انتخاب و تعیین نمایید ، سپس با اخذ مشاوره از کارشناسان ما تعیین سطح شده و در کلاس اموزشی مناسب با سطح مهارت و دانش خود ثبت نام و شرکت نمایید.

در کالج سهامیر چه رشته هایی اموزش داده میشود؟

در مجموعه آموزشی سهامیر بیش از 70 رشته تخصصی در زمینه بازارهای مالی و سرمایه گذاری آموزش داده میشود.

خدمات سهامیر چه کمکی به ما میکند و برای چه افرادی مناسب است؟

دپارتمان آموزش عالی سهامیر خدمات آموزشی خود را به عموم افراد اعم از مبتدی تا حرفه ای های بازار ارائه میکند . 

دوره های آموزشی تخصصی ، پیشرفته ، ورکشاپ های بروزرسانی و … همگی بگونه ای گرداوری شده اند که میتوانند به عموم افراد و فعالان عرصه مالی کمک نماید.

مدارک بین المللی آموزش حرفه ای چگونه صادر میشوند؟

سهامیر بعنوان نماینده و پارتنر رسمی موسسات بزرگ دنیا بصورت انحصاری این قابلیت را برای دانشپذیران خود فراهم کرده که در آزمون های بین المللی شرکت نموده و گواهینامه جهانی دریافت نمایند.

پس از پایان هر رویداد آموزشی شما به موسسات معتبر دنیا معرفی شده و در آزمون های مرتبط با رشته انتخابی خود ثبت نام میشوید . 

 

چگونه ربات تریدر تهیه و فعال کنم؟

اگر قصد دارید ربات تریدر تهیه کنید میتوانید متناسب با مشخصاتی که مد نظرتان است ربات خود را از بخش فروشگاه ربات انتخاب و تهیه نمایید.

آیا مجموعه سهامیر برای افتتاح حساب بروکر کمکی میکند؟

در تمامی دوره ها و رویدادهای آموزشی که نیاز به ساخت اکانت در بروکرهای معتبر دارید ، کارشناسان ما به شما کمک خواهند نمود و حساب کارگزاری معتبر برای شما ایجاد خواهند کرد.

چطور میتوانم از خدمات مجموعه سهامیر استفاده کنم؟

تمامی خدمات و محصولات این مرکز از طریق وب سایت رسمی مجموعه قابل تهیه و خرید هستند

هزینه خدمات سهامیر چگونه است؟

هزینه خدمات این مرکز با توجه به تنوع خدمات و محصولات متفاوت بوده ، شما میتوانید هزینه و مبلغ هر بخش را بطور مستقیم از کارشناسان ما سوال نمایید.

آیا امکان پرداخت هزینه خدمات سهامیر بصورت اقساطی وجود دارد؟

متاسفانه در حال حاضر شرایطی برای پرداخت اقساطی وجود ندارد .