🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

استخراج ارز دیجیتال

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

استخراج ارز دیجیتال بیشتر مردم استخراج کریپتو را یک راه برای ایجاد سکه های جدید می دانند. به هر حال، استخراج رمزارز که شامل اعتبارسنجی تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در شبکه

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

بازارهای مالی و سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 خدمات حرفه ای

کسب رتبه برتر از PPQ

کادر علمی

تیم متخصص و آزموده

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

استخراج ارز دیجیتال سهامیـــــــــر

استخراج ارز دیجیتال

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

استخراج ارز دیجیتال

بیشتر مردم استخراج کریپتو را یک راه برای ایجاد سکه های جدید می دانند. به هر حال، استخراج رمزارز که شامل اعتبارسنجی تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در شبکه بلاک چین و اضافه کردن آنها به دفتر کل است توزیع شده است. مهمتر از این ها، استخراج کریپتو از خرج مضاعف ارز دیجیتال در یک شبکه توزیع شده جلوگیری به عمل می آورد .

مانند ارزهای فیزیکی، زمانی که یکی از اعضا ارز دیجیتال را خرج می کند، دفتر کل دیجیتال باید با برداشت از یک حساب و اعتبار دادن به حساب دیگر به روز شود. با این حال، چالش یک ارز دیجیتال این است که پلتفرم های دیجیتال به راحتی دستکاری می شوند. بنابراین، دفتر کل توزیع شده بیت کوین ، تنها به ماینرهای تایید شده اجازه می دهد تا تراکنش ها را در دفتر کل دیجیتال به روز کنند. این به ماینرها مسئولیت مضاعفی برای ایمن کردن شبکه از هزینه مضاعف می دهد.

در حال حاضر، سکه های جدیدی تولید می شوند تا به استخراج کننده ها برای کارشان در تامین امنیت شبکه پاداش دهند. از آنجایی که دفتر کل توزیع شده اختیار متمرکز ندارد، فرآیند استخراج برای اعتبارسنجی تراکنش ها امری مهم است. بنابراین، ماینرها با مشارکت در فرآیندهای اعتبارسنجی تراکنش که شانس آنها را برای برنده شدن سکه های جدید افزایش می دهد، تشویق می شوند تا شبکه را ایمن کنند.

برای اطمینان از اینکه تنها ماینرهای رمزنگاری تایید شده می توانند ماینینگ و اعتبارسنجی تراکنش ها را انجام دهند، یک پروتکل اجماع اثبات کار (PoW) ایجاد شده است. PoW همچنین شبکه را از هرگونه حمله خارجی ایمن می کند.

اثبات کار

استخراج کریپتو تا حدی شبیه به استخراج فلزات گرانبها مانند طلا است. این در حالی است که استخراج‌کنندگان فلزات گرانبهایی مانند طلا، نقره یا الماس را از زیر خاک بیرون می کشند، استخراج‌کنندگان کریپتو باعث انتشار سکه‌های جدید در گردش می شوند. برای اینکه ماینرها بتوانند با سکه‌های جدید پاداش دریافت کنند، باید ماشین‌هایی را مستقر کنند که معادلات پیچیده ریاضی را در قالب هش رمزنگاری حل کنند. هش یک امضای دیجیتال کوتاه شده از یک تکه داده است. هش ها برای ایمن کردن داده های منتقل شده در یک شبکه عمومی تولید می شوند. ماینرها با همتایان خود رقابت دارند تا ارزش هش تولید شده توسط یک تراکنش ارز دیجیتال را به صفر برسانند، و اولین ماینری که کد را بشکند، بلوک را به دفتر کل اضافه می کند و پاداش خود را دریافت می کند.

هر کدام از بلوک ها از یک تابع هش برای ارجاع دادن به بلوک قبلی استفاده می کند و یک زنجیره محکم و غیر قابل گسستن از بلوک ها را تشکیل می دهد که به بلوک اول باز می گردد. به همین دلیل، همتایان در شبکه می توانند به راحتی بررسی کنند که آیا بلوک های خاص معتبر هستند یا خیر و آیا ماینرهایی که هر بلوک را اعتبارسنجی کرده اند، هش را برای دریافت پاداش حل کرده اند یا خیر.

با گذشتن زمان، همانطور که استخراج کنندگان ارز های دیجیتال ماشین های پیشرفته تری را برای حل PoW مستقر می کنند، دشواری معادلات در شبکه هم افزایش می یابد. در همان زمان، رقابت بین ماینرها افزایش می یابد و در نتیجه کمبود ارز دیجیتال افزایش می یابد.

نحوه شروع استخراج ارزهای دیجیتال

ماینینگ ارزهای دیجیتال به سیستم هایی با نرم‌افزارهای ویژه نیاز دارد که به طور اختصاصی برای حل معادلات ریاضی رمزنگاری پیچیده طراحی شده‌اند. در روزهای اولیه این فناوری، ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را میشد با یک تراشه CPU ساده در یک سیستم خانگی استخراج کرد. با این حال، با گذشت سال‌ها، تراشه‌های CPU برای استخراج بیشتر ارزهای دیجیتال به دلیل افزایش سطوح دشواری غیرعملی شده‌اند.

در دنیای امروز، استخراج ارزهای دیجیتال به یک پردازنده گرافیکی تخصصی یا یک ماینر مدار مجتمع ویژه برنامه (ASIC) نیازمند است. علاوه بر این، پردازنده‌های گرافیکی موجود در یک ماینینگ باید همیشه به اینترنت قابل اعتماد متصل باشند. همچنین هر ماینر کریپتو ملزم به عضویت در استخر استخراج آنلاین کریپتو است.

روش های مختلف استخراج ارزهای دیجیتال

روش‌های مختلف استخراج ارزهای دیجیتال به زمان‌های متفاوتی نیاز دارند. برای مثال، در روزهای اولیه این فناوری، ماینینگ CPU برای اکثر ماینرها گزینه پیشرو بود. با این حال، بسیاری امروزه استخراج CPU را بسیار کند و غیر عملی می‌دانند، زیرا ماه‌ها طول می‌کشد تا حتی مقدار کمی سود به دست بیاورد، با توجه به هزینه‌های بالای برق و خنک‌کننده و افزایش سختی در سراسر صفحه.

روش دیگر استخراج GPU برای استخراج ارزهای دیجیتال است. قدرت محاسباتی را با کنار هم قرار دادن مجموعه‌ای از پردازنده‌های گرافیکی تحت یک ریگ ماینینگ به حداکثر می‌رساند. برای استخراج GPU، یک مادربرد و سیستم خنک کننده برای دکل مورد نیاز است.

به طور مشابه، استخراج ASIC روش دیگری برای استخراج ارزهای دیجیتال است. برخلاف ماینرهای GPU، ماینرهای ASIC به طور خاص برای استخراج ارزهای دیجیتال طراحی شده اند، بنابراین واحدهای ارز دیجیتال بیشتری نسبت به GPU تولید می کنند. با این حال، آنها گران هستند، به این معنی که با افزایش سختی استخراج، به سرعت منسوخ می شوند.

با توجه به اینکه به طور روز افزون هزینه های استخراج GPU و ASIC،  افزایش می یابد استخراج ابری محبوب می شود. استخراج ابری به ماینرهای منفرد اجازه می دهد تا از قدرت شرکت های بزرگ و امکانات اختصاصی استخراج کریپتو استفاده کنند.

ماینرهای مجزای کریپتو می توانند میزبان استخراج ابری رایگان و پولی را به صورت آنلاین شناسایی کنند و یک ریگ ماینینگ را برای مدت زمان مشخصی اجاره کنند. این روش بدون هندزفری ترین راه برای استخراج ارزهای دیجیتال است.

استخرهای معدن

استخرهای ماینینگ به ماینرها این امکان را می دهند که منابع محاسباتی خود را ترکیب کنند تا شانس خود را برای یافتن و استخراج بلوک ها در یک بلاک چین افزایش دهند. اگر یک استخر ماینینگ موفق شود، پاداش در سراسر استخر استخراج، به نسبت مقدار منابعی که هر ماینر به استخر کمک کرده است، توزیع می شود.

اکثر برنامه های ماینینگ کریپتو با یک استخر استخراج عرضه می شوند. با این حال، علاقه مندان به کریپتو هم اکنون به صورت آنلاین به یکدیگر می پیوندند تا استخرهای استخراج خود را ایجاد کنند. از آنجایی که برخی از استخرها پاداش بیشتری نسبت به سایرین دریافت می کنند، ماینرها آزادند هر زمان که نیاز داشته باشند، استخرها را تغییر دهند.

ماینرها استخرهای رسمی ماینینگ کریپتو را قابل اعتمادتر می‌دانند زیرا به‌روزرسانی‌های مکرر توسط شرکت‌های میزبان خود و همچنین پشتیبانی فنی منظم دریافت می‌کنند. بهترین مکان برای یافتن استخرهای ماینینگ، CryptoCompare است ، جایی که ماینرها می توانند استخرهای استخراج مختلف را بر اساس قابلیت اطمینان، سودآوری و سکه ای که می خواهند استخراج کنند، مقایسه کنند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (استخراج ارز دیجیتال)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :

پاسخگویــــــــــــــــــــــــــــــی به سوالات متداول

SAHAMIR UNIVERSITY

مرکز آموزش عالی سهامیر سهامیـــــــــر

مرکز آموزش عالی سهامیر چه خدماتی را به مخاطبان خود ارائه میدهد؟

خدمات مجموعه سهامیر در حال حاضر شامل موارد زیر هستند:

1- برگزاری دوره های آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری

2- طراحی و پیاده سازی معاملات الگوریتمی

3- صدور گواهینامه بین المللی بازارهای مالی از موسسات معتبر دنیا

4- تدوین پکیج های آموزشی حرفه ای

چطور میتوانیم با مجموعه سهامیر تماس بگیریم؟

شما میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما ، از طریق شماره های درج شده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ساعات کاری مرکز چگونه است؟

ساعات کاری مرکز سهامیر همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 7 صبح لغایت 20:00 میباشد

چرا باید سهامیر را برای فعالیت حرفه ای در بازارهای مالی انتخاب کنیم؟

مجموعه سهامیر بعنوان اولین مرکز آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری است که بیش از 30 سال در این حوزه فعالیت داشته و میتواند بعنوان یک منبع علمی تجربیات خود را به شما انتقال نماید.

سهامیر در چه سالی تاسیس و پایه گذاری شد؟

مرکز آموزش عالی سهامیر در سال 1371 تاسیس شد.

برای شرکت در دوره های آموزشی سهامیر از کجا شروع کنیم؟

در گام اول میبایست بازار هدف خود را انتخاب و تعیین نمایید ، سپس با اخذ مشاوره از کارشناسان ما تعیین سطح شده و در کلاس اموزشی مناسب با سطح مهارت و دانش خود ثبت نام و شرکت نمایید.

در کالج سهامیر چه رشته هایی اموزش داده میشود؟

در مجموعه آموزشی سهامیر بیش از 70 رشته تخصصی در زمینه بازارهای مالی و سرمایه گذاری آموزش داده میشود.

خدمات سهامیر چه کمکی به ما میکند و برای چه افرادی مناسب است؟

دپارتمان آموزش عالی سهامیر خدمات آموزشی خود را به عموم افراد اعم از مبتدی تا حرفه ای های بازار ارائه میکند . 

دوره های آموزشی تخصصی ، پیشرفته ، ورکشاپ های بروزرسانی و … همگی بگونه ای گرداوری شده اند که میتوانند به عموم افراد و فعالان عرصه مالی کمک نماید.

مدارک بین المللی آموزش حرفه ای چگونه صادر میشوند؟

سهامیر بعنوان نماینده و پارتنر رسمی موسسات بزرگ دنیا بصورت انحصاری این قابلیت را برای دانشپذیران خود فراهم کرده که در آزمون های بین المللی شرکت نموده و گواهینامه جهانی دریافت نمایند.

پس از پایان هر رویداد آموزشی شما به موسسات معتبر دنیا معرفی شده و در آزمون های مرتبط با رشته انتخابی خود ثبت نام میشوید . 

 

چگونه ربات تریدر تهیه و فعال کنم؟

اگر قصد دارید ربات تریدر تهیه کنید میتوانید متناسب با مشخصاتی که مد نظرتان است ربات خود را از بخش فروشگاه ربات انتخاب و تهیه نمایید.

آیا مجموعه سهامیر برای افتتاح حساب بروکر کمکی میکند؟

در تمامی دوره ها و رویدادهای آموزشی که نیاز به ساخت اکانت در بروکرهای معتبر دارید ، کارشناسان ما به شما کمک خواهند نمود و حساب کارگزاری معتبر برای شما ایجاد خواهند کرد.

چطور میتوانم از خدمات مجموعه سهامیر استفاده کنم؟

تمامی خدمات و محصولات این مرکز از طریق وب سایت رسمی مجموعه قابل تهیه و خرید هستند

هزینه خدمات سهامیر چگونه است؟

هزینه خدمات این مرکز با توجه به تنوع خدمات و محصولات متفاوت بوده ، شما میتوانید هزینه و مبلغ هر بخش را بطور مستقیم از کارشناسان ما سوال نمایید.

آیا امکان پرداخت هزینه خدمات سهامیر بصورت اقساطی وجود دارد؟

متاسفانه در حال حاضر شرایطی برای پرداخت اقساطی وجود ندارد .