🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

توصیه های استاد کارینا در بازار فارکس

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

اصول انضباط در معامله و راهکار هایی برای بیشتر کردن نظم در زندگی و شغل از اموزه های استاد کارینا برای هنرجویان خود می باشد که در این مطلب به ان می پردازیم.

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

بازارهای مالی و سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 خدمات حرفه ای

کسب رتبه برتر از PPQ

کادر علمی

تیم متخصص و آزموده

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

توصیه های استاد کارینا در بازار فارکس سهامیـــــــــر

توصیه های استاد کارینا در بازار فارکس

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

توصیه های استاد کارینا در بازار فارکس

مقدمه

سرمایه‌گذاری گاهی اوقات می‌تواند بسیار پیچیده باشد ولی با خواندن جملات کوتاه از بزرگان سرمایه‌گذاری و افراد سرشناس، می‌توانیم دیدگاه آنها نسبت به سرمایه‌گذاری را در کمترین زمان متوجه شویم.

علاوه بر این، سرمایه‌گذاران موفقیت‌آمیز نیاز به تمرکز دارد و برای تمرکز داشتن نیز باید بدانید چه چیز مهم است و چه چیزهایی مهم نیست. این جملات به شما کمک می‌کند موارد مهم سرمایه‌گذاری را بدانید. در ادامه همراه سهامیر باشید: 

استاد کارینا در بازار فارکس

استاد کارینا در بازار فارکس

اصول انضباط در معامله و راهکار هایی برای بیشتر کردن نظم در زندگی و شغل از اموزه های استاد کارینا برای هنرجویان خود می باشد که در این مطلب به ان می پردازیم.

به طور خلاصه میتوان معامله گر منضبط را چنین تعریف کرد: معامله گر منضبط کسی است که از لحظه ورود به یک پوزیشن تا لحظه خروج از ان تمام انچه را که انجام می دهد از قبیل زمان و قیمت ورود، حد ضرر، حد سود، اضافه کردن به حجم و … همه و همه از قبل برنامه ریزی شده باشد.

این نوع معامله منشاء اصلی موفقیت در بازار سرمایه است. کوتاه ترین و بهترین تعریفی که می توانم برای انضباط در معامله گری همین است. حال که فهمیدید نظم در معامله یعنی چه گام به گام پیش می رویم تا یک معامله گر منضبط شویم.

گام عملی اول: نظم های کوچک

گام عملی اول: نظم های کوچک

اولین چیزی که کمک می کند شما معامله گری منظم شوید این است که نظم را در تایم فریم های کوچک تر بیاموزید و تجربه کنید. اگر شما در محیط کاری خود فردی نامنظم باشید من به شما خواهم گفت که ابتدا نظم را در مقیاس و اندازه های کوچکتر تجربه و تمرین کنید لذا به شما خواهم گفت که ابتدا تمرین نظم دادن به میز کارتان یا داخل اتومبیلتان را شروع کنید و کم کم به نظم دادن به امور بالاتر بپردازید.

چون بازارها دارای خاصیت فرکتالی هستند در تایم فریم های مختلف، لذا این تمرین خیلی راحت امکان پذیر است. نکته اساسی که در ساختار فراکتالی تایم فریم ها وجود دارد آنست که تمام تکنیک ها، روش ها، اندیکاتورها، استراتژی ها و … که برای یک تایم فریم قابل استفاده است، برای تمام تایم فریم های دیگر با همان دقت قابل بکارگیری می باشد.

یعنی استراتژی شما در تایم فریم یک دقیقه به همان نحوه ای عمل می کند که در تایم فریم ماهانه و یا سایر تایم فریم ها بکار گرفته شود.

گام عملی دوم: محاسبه ضرر

گام عملی دوم: محاسبه ضرر

شما قبل از ورود به یک معامله باید همواره بدانید که سود و ضرر شما چقدر است. به قول ویلیام همیلتون: (من ابتدا ضرر یک معامله را می سنجم و بعد سود آنرا).

پس قبل از ورود، خوب تجزیه تحلیل کنید تا از بازار رو دست نخورید. اینکه شما بدانید ضرر شما در یک معامله چقدر است به آرامش روانی شما نیز کمک می کند لذا یکی از زنجیره های نظم در معاملات آماده بودن برای ضرر احتمالی است. حتما برای معاملات خود نقطه مرگ تعریف کنید و به آن پایبند باشید و نسبت به آن قاطعانه و سنگدل رفتار کنید.

گام عملی سوم: ورود پله ای

گام عملی سوم: ورود پله ای

خیلی از ما عادت پیدا کردیم تا سهام به قیمت مد نظر ما رسید در آن سهم فول (تک سهم) وارد شویم مبادا اینکه عقب بیوفتیم. ولی اگر عادت کنیم که در سرمایه گذاری بصورت پلکانی ورود و خروج کنیم این کار شما را از بحران های احتمالی دور نگه میدارد و ضرر شما را کنترل می کند.

عاقلانه این است که وقتی می خواهید وارد آبی شوید که راکد است ابتدا با یک پا دما و عمق آنرا بسنجید بعد وارد شوید. ورود پله ای شاید کمی سود شما را کمتر کند ولی به شما کمک میکند که بتوانید تسلط بیشتری در مدیریت سرمایه داشته باشید. حتی خروج پلکانی نیز شما را یاری می کند بتوانید در روندهای صعودی سود بیشتری کسب کنید.

گام عملی چهارم: تقلب نکنید

گام عملی چهارم: تقلب نکنید

شاید در دوران تحصیل تقلب در امتحانات به شما در قبولی کمک کند ولی تقلب از تحلیل های دیگران صرفا شما را از نظم و سیستم خودتان دور می کند.

تحلیل های دیگران را نگاه کنید ولی ماشه ی نهایی را با نظر خودتان فشار دهید. این کار دو حسن برای شما دارد یکی اینکه نظم و روال کاری شما بهم نمی ریزد، دوم اینکه در صورتیکه تحلیل اشتباه از آب درآید فقط شما هستید که که باید به خودتان حساب پس بدهید و دیگران را مقصر نمی دانید لذا تجربه ای به تجربیات شما اضافه خواهد شد.

گام عملی پنجم: گاهی تماشاچی باشید

گام عملی پنجم: گاهی تماشاچی باشید

یاد بگیرید که در بالا پایین شدن قیمت ها خودتان را کنترل کنید. توجه کنید که نکته کلیدی این موضوع وجود پول در حساب شماست. همیشه سعی نکنید در بازار باشید. 

هیچ کس نمی تواند از تمام موقعیت های بازار استفاده کند. ولی بزارید پول در حسابتان باشد و بازار را تحت نظر داشته باشید. بگذارید وسوسه شوید ولی خرید نکنید. اگر بتوانید در مقابل درخواست خود بایستید گام بزرگی برای رسیدن به معامله گر منضبط خواهید برداشت.

 

نتیجه گیری

نتیجه گیری

یکی از اصلی‌ترین گام‌ها برای موفقیت در بازار سرمایه، داشتن عادات مثبت در این حوزه و دوام آنها است. یک معامله گر منضبط نه تنها عادات مثبت را در زمینه روحی و روانی تقویت می‌کند، بلکه از دیدگاه فنی نیز کاملا موفق عمل می‌کند.

 یادگیری مداوم و تسلط یافتن بر تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی و هر آنچه که در دوره‌های آموزش بورس و فارکس که در مجموعه سهامیر به آن پرداخته می‌شود و پایبند بودن به آنها همگی می‌توانند شما را تبدیل به یک معامله گر منظم کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (توصیه های استاد کارینا در بازار فارکس)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :

پاسخگویــــــــــــــــــــــــــــــی به سوالات متداول

SAHAMIR UNIVERSITY

مرکز آموزش عالی سهامیر سهامیـــــــــر

مرکز آموزش عالی سهامیر چه خدماتی را به مخاطبان خود ارائه میدهد؟

خدمات مجموعه سهامیر در حال حاضر شامل موارد زیر هستند:

1- برگزاری دوره های آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری

2- طراحی و پیاده سازی معاملات الگوریتمی

3- صدور گواهینامه بین المللی بازارهای مالی از موسسات معتبر دنیا

4- تدوین پکیج های آموزشی حرفه ای

چطور میتوانیم با مجموعه سهامیر تماس بگیریم؟

شما میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما ، از طریق شماره های درج شده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ساعات کاری مرکز چگونه است؟

ساعات کاری مرکز سهامیر همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 7 صبح لغایت 20:00 میباشد

چرا باید سهامیر را برای فعالیت حرفه ای در بازارهای مالی انتخاب کنیم؟

مجموعه سهامیر بعنوان اولین مرکز آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری است که بیش از 30 سال در این حوزه فعالیت داشته و میتواند بعنوان یک منبع علمی تجربیات خود را به شما انتقال نماید.

سهامیر در چه سالی تاسیس و پایه گذاری شد؟

مرکز آموزش عالی سهامیر در سال 1371 تاسیس شد.

برای شرکت در دوره های آموزشی سهامیر از کجا شروع کنیم؟

در گام اول میبایست بازار هدف خود را انتخاب و تعیین نمایید ، سپس با اخذ مشاوره از کارشناسان ما تعیین سطح شده و در کلاس اموزشی مناسب با سطح مهارت و دانش خود ثبت نام و شرکت نمایید.

در کالج سهامیر چه رشته هایی اموزش داده میشود؟

در مجموعه آموزشی سهامیر بیش از 70 رشته تخصصی در زمینه بازارهای مالی و سرمایه گذاری آموزش داده میشود.

خدمات سهامیر چه کمکی به ما میکند و برای چه افرادی مناسب است؟

دپارتمان آموزش عالی سهامیر خدمات آموزشی خود را به عموم افراد اعم از مبتدی تا حرفه ای های بازار ارائه میکند . 

دوره های آموزشی تخصصی ، پیشرفته ، ورکشاپ های بروزرسانی و … همگی بگونه ای گرداوری شده اند که میتوانند به عموم افراد و فعالان عرصه مالی کمک نماید.

مدارک بین المللی آموزش حرفه ای چگونه صادر میشوند؟

سهامیر بعنوان نماینده و پارتنر رسمی موسسات بزرگ دنیا بصورت انحصاری این قابلیت را برای دانشپذیران خود فراهم کرده که در آزمون های بین المللی شرکت نموده و گواهینامه جهانی دریافت نمایند.

پس از پایان هر رویداد آموزشی شما به موسسات معتبر دنیا معرفی شده و در آزمون های مرتبط با رشته انتخابی خود ثبت نام میشوید . 

 

چگونه ربات تریدر تهیه و فعال کنم؟

اگر قصد دارید ربات تریدر تهیه کنید میتوانید متناسب با مشخصاتی که مد نظرتان است ربات خود را از بخش فروشگاه ربات انتخاب و تهیه نمایید.

آیا مجموعه سهامیر برای افتتاح حساب بروکر کمکی میکند؟

در تمامی دوره ها و رویدادهای آموزشی که نیاز به ساخت اکانت در بروکرهای معتبر دارید ، کارشناسان ما به شما کمک خواهند نمود و حساب کارگزاری معتبر برای شما ایجاد خواهند کرد.

چطور میتوانم از خدمات مجموعه سهامیر استفاده کنم؟

تمامی خدمات و محصولات این مرکز از طریق وب سایت رسمی مجموعه قابل تهیه و خرید هستند

هزینه خدمات سهامیر چگونه است؟

هزینه خدمات این مرکز با توجه به تنوع خدمات و محصولات متفاوت بوده ، شما میتوانید هزینه و مبلغ هر بخش را بطور مستقیم از کارشناسان ما سوال نمایید.

آیا امکان پرداخت هزینه خدمات سهامیر بصورت اقساطی وجود دارد؟

متاسفانه در حال حاضر شرایطی برای پرداخت اقساطی وجود ندارد .