🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بهترین ارزهای دیجیتال

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

بهترین ارزهای دیجیتال هزاران ارز دیجیتال وجود دارد که اکثر آنها دارای ارزش بسیار کم و پتانسیل نامشخص هستند. بسیاری از مشاوران به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کنند که به بیت‌کوین و

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

بازارهای مالی و سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 خدمات حرفه ای

کسب رتبه برتر از PPQ

کادر علمی

تیم متخصص و آزموده

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بهترین ارزهای دیجیتال سهامیـــــــــر

بهترین ارزهای دیجیتال

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

بهترین ارزهای دیجیتال

هزاران ارز دیجیتال وجود دارد که اکثر آنها دارای ارزش بسیار کم و پتانسیل نامشخص هستند. بسیاری از مشاوران به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کنند که به بیت‌کوین و اتریوم – در صورت وجود – پایبند باشند و ارزهای دیجیتال کوچک‌تر را به آنها منتقل کنند. 

پایگاه خبری پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال CoinDesk فهرستی از محبوب ترین ارزهای دیجیتالی که در حال حاضر خرید و فروش می شوند، Coindesk 20 دارد. این فهرست شامل دارایی‌ها و شبکه‌های ارزهای دیجیتال با رایج‌ترین نام‌هایشان است. برخی مانند بیت کوین (BTC) هم برای شبکه بلاک چین و هم برای ارز دیجیتال یک نام دارند. سایرین، مانند اتریوم ، برای شبکه بلاک چین گسترده‌تر نام‌گذاری شده‌اند، اما نام متفاوتی برای ارز دیجیتال بومی مرتبط با خود دارند (اتر یا( ETC، در مورد اتریوم.

این فهرست که هر سه ماه یکبار به‌روزرسانی می‌شود، ارزهای دیجیتال را بر اساس حجم دلار و سایر داده‌های صرافی‌های ارزهای دیجیتال شخص ثالث رتبه‌بندی می‌کند، جایی که مردم می‌توانند ارزهای دیجیتال مختلف را بخرند و بفروشند.

  1. بیت کوین
  2. اتریوم
  3. XRP
  4. تتر
  5. کاردانو
  6. پولکادوت
  7. سکه USD
  8. دوج کوین

بیت کوین (BTC) به عنوان اولین ارز دیجیتال، با وجود نوسانات زیاد در طول تاریخ، محبوب ترین و با ارزش ترین ارز دیجیتال است. بیت کوین در ابتدا برای استفاده به عنوان یک سیستم پرداخت دیجیتال ایجاد شد، اما کارشناسان می گویند هنوز آنقدر فرار است که نمی توان برای آن استفاده کرد.

اتریوم

اتر (ETH) ارز دیجیتال شبکه اتریوم است، یک بلاک چین منبع باز که توسعه دهندگان می توانند برنامه ها و سایر ارزهای دیجیتال را بر اساس آن بسازند. همچنین این ارز دیجیتال پس از بیت کوین دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. ارزش اتر از زمان ایجاد آن در سال 2013 به شدت افزایش یافته است و در اواخر ماه مه تقریباً به 3000 دلار برای هر توکن رسیده است، اما همچنان از ارزش تقریباً 40000 دلاری بیت کوین به ازای هر سکه عقب است. 

 XRP

XRP ارز دیجیتال شبکه پرداخت دیجیتال ریپل است که برای پرداخت های دیجیتال ساخته شده است و خود را راهی سریعتر و کارآمدتر برای تقویت پرداخت های جهانی معرفی می کند. Ripple و XRP همچنین امکان توسعه شخص ثالث را برای سایر کاربردهای XRP فراهم می کنند.

 تتر

تتر (USDT) یک استیبل کوین است و یکی از اولین ارزهای رمزنگاری شده بود که ارزش خود را به یک ارز فیات، در این مورد دلار آمریکا، گره زد. تتر همچنین بزرگترین استیبل کوین از نظر ارزش بازار است.

 کاردانو

Cardano (ADA) از فناوری به نام Ouroboros استفاده می کند که یک پروتکل بلاک چین مورد بازبینی همتا است. این خود را راهی امن تر و مقیاس پذیرتر برای حفظ تمرکززدایی توصیف می کند.

 پولکادوت

Polkadot (DOT) می‌گوید که ماموریت آن شامل اجازه دادن به بلاک چین‌های مختلف برای تبادل اطلاعات و تراکنش‌ها با یکدیگر است. وب سایت آن امنیت داده ها و هویت و کنترل کاربران را در اختیار دارد.

سکه USD

USD Coin (USDC) خود را به عنوان “دلار دیجیتال جهان” توصیف می کند. USDC که توسط یک شرکت مالی جهانی به نام Circle ایجاد شده است، نتیجه کاری است که توسط Goldman Sachs، Baidu و IDG Capital و غیره روی آن سرمایه گذاری شده است. USD Coin به دلار آمریکا گره خورده است که باعث می شود قیمت آن بسیار پایدارتر از سایر ارزهای دیجیتال باشد. این ثبات بیشتر به پرداخت های دیجیتال کمک می کند، در حالی که سایر ارزهای دیجیتال پتانسیل بیشتری برای افزایش ارزش به عنوان سرمایه گذاری دارند (البته در کنار خطر از دست دادن ارزش بیشتر).

 دوج کوین

دوج کوین (DOGE) در ابتدا به عنوان یک میم یا ارز دیجیتال تقلید آمیز ایجاد شد، اما این امر مانع از افزایش ارزش آن در اوایل تابستان 2021 نشد. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، روی Dogecoin که به افزایش ارزش آن کمک کرد، توجه کرده است. محبوبیت قبل از کاهش چشمگیر در نیمه دوم سال.

به هر ارز دیجیتالی که بیت کوین نباشد، «آلت کوین» گفته می شود.

مالی غیرمتمرکز

در ساده ترین عبارت، تامین مالی غیرمتمرکز به فعالیت های مالی اطلاق می شود که بدون دخالت یک بانک سنتی انجام می شود. 

در مورد تمام فعالیت هایی که معمولاً در آنها از یک بانک یا مؤسسه مالی دیگر استفاده می کنید فکر کنید – گرفتن وام، بیمه، سرمایه گذاری، حتی استفاده از کارت اعتباری. Ollie Leech، ویرایشگر یادگیری در CoinDesk می‌گوید: «همه این [فعالیت‌ها] مبتنی بر امور مالی سنتی هستند و شرکت‌های واسطه دارند. اکنون مردم این محصولات را به روشی کاملاً مستقل با [ارزهای رمزنگاری] ایجاد می‌کنند.»

ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد – اگر نه یک وام دهنده مستقر، برای وام به کجا می روید؟ لیچ می گوید، اما این یکی از جذابیت های DeFi است. 

به همان ترتیبی که مردم به طور فزاینده‌ای فناوری «هوشمند» را به خانه‌های خود وارد کرده‌اند، طرفداران آن می‌گویند که ارزهای دیجیتال پتانسیل خودکارسازی و دیجیتالی کردن بیشتر جنبه‌های سیستم مالی را دارند. جذابیت این اتفاق خارج از سیستم مالی متعارف – یا متمرکز – بستگی به این دارد که از چه کسی بخواهید. 

بسیاری از آمریکایی ها ممکن است جذابیت یک سیستم مالی را که خارج از کنترل دولت عمل می کند، درک نکنند. راجر آلیاگا دیاز ، اقتصاددان اصلی و ارشد گروه استراتژی سرمایه‌گذاری ونگارد ، می‌گوید، اما در کشورهایی که ثبات مالی کمتری دارند، اوضاع می‌تواند بسیار متفاوت باشد. اگر ارزهای رمزنگاری شده به اندازه یک پول ملی خاص ثبات بیشتری داشته باشند، معادله ای کاملاً متفاوت از این است که پول ملی شما دلار امن و پایدار آمریکا باشد.

درست مانند انواع مختلفی از حساب‌ها و ابزارها در امور مالی متعارف – از حساب‌های پس‌انداز گرفته تا حساب‌های سرمایه‌گذاری گرفته تا کارت‌های اعتباری – که برای مقاصد مختلف استفاده می‌شوند، ارزهای دیجیتال مختلف می‌توانند به طور مشابه در این سیستم مالی غیرمتمرکز در حال ظهور کاربردهای منحصربه‌فردی داشته باشند.

Leech می گوید، به جای رفتن به بانک برای گرفتن وام، ممکن است «به یک برنامه غیرمتمرکز مراجعه کنید که تحت مالکیت یا اداره شخص خاصی نیست». 

در جایی که وام‌های متعارف شامل انسان‌هایی در بانک می‌شود که در پردازش، بررسی و تأیید وام‌ها شرکت می‌کنند، یک وام DeFi – با تأمین مالی به شکل ارز دیجیتال – می‌تواند از طریق برنامه در شبکه‌ای مانند اتریوم با الگوریتم پردازش آن اجرا شود. وام گیرنده مقداری ارز دیجیتال را به عنوان وثیقه قرار می دهد که با بازپرداخت وام، آن را منهای بهره پس می گیرد.

Leech می گوید: «کد به طور مستقل با استفاده از قراردادهای هوشمند اجرا می شود. بنابراین زمانی که توسعه‌دهندگان داده‌ها را منتشر می‌کنند، تقریباً از دستشان خارج می‌شوند و همه چیز به‌طور خودکار اجرا می‌شود، بنابراین هیچ واسطه‌ای وجود ندارد.» 

وب سایت اتریوم نمودار مقایسه ای را ارائه می دهد که متضاد از امور مالی سنتی غیرمتمرکز است. در کنار این تفاوت‌های فنی، نکته مهمی که باید در نظر داشت این است که سیستم مالی متعارف برای خدمت به منافع مشتریان عادی تنظیم می‌شود، در حالی که ارزهای دیجیتال و سیستم‌های مالی غیرمتمرکز عمدتاً تنظیم نشده‌اند و فقط توسط سازندگان آن‌ها تحت حاکمیت و نظارت هستند. کاربران

برخلاف پولی که در حساب بانکی نگهداری می‌شود، ممکن است پولی که در رمزنگاری دارید بیمه FDIC نباشد. برخی از صرافی ها این بیمه را ارائه می دهند در حالی که برخی دیگر این بیمه را ارائه نمی دهند – چیزی که باید قبل از خرید کریپتو از یک یا دیگری به آن توجه کنید. برای صرافی هایی که این بیمه را ارائه نمی دهند، هیچ تضمینی وجود ندارد که در صورت هک شدن یا از بین رفتن صرافی، بازپرداخت شما بازپرداخت شود.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بهترین ارزهای دیجیتال)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :

پاسخگویــــــــــــــــــــــــــــــی به سوالات متداول

SAHAMIR UNIVERSITY

مرکز آموزش عالی سهامیر سهامیـــــــــر

مرکز آموزش عالی سهامیر چه خدماتی را به مخاطبان خود ارائه میدهد؟

خدمات مجموعه سهامیر در حال حاضر شامل موارد زیر هستند:

1- برگزاری دوره های آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری

2- طراحی و پیاده سازی معاملات الگوریتمی

3- صدور گواهینامه بین المللی بازارهای مالی از موسسات معتبر دنیا

4- تدوین پکیج های آموزشی حرفه ای

چطور میتوانیم با مجموعه سهامیر تماس بگیریم؟

شما میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما ، از طریق شماره های درج شده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ساعات کاری مرکز چگونه است؟

ساعات کاری مرکز سهامیر همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 7 صبح لغایت 20:00 میباشد

چرا باید سهامیر را برای فعالیت حرفه ای در بازارهای مالی انتخاب کنیم؟

مجموعه سهامیر بعنوان اولین مرکز آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری است که بیش از 30 سال در این حوزه فعالیت داشته و میتواند بعنوان یک منبع علمی تجربیات خود را به شما انتقال نماید.

سهامیر در چه سالی تاسیس و پایه گذاری شد؟

مرکز آموزش عالی سهامیر در سال 1371 تاسیس شد.

برای شرکت در دوره های آموزشی سهامیر از کجا شروع کنیم؟

در گام اول میبایست بازار هدف خود را انتخاب و تعیین نمایید ، سپس با اخذ مشاوره از کارشناسان ما تعیین سطح شده و در کلاس اموزشی مناسب با سطح مهارت و دانش خود ثبت نام و شرکت نمایید.

در کالج سهامیر چه رشته هایی اموزش داده میشود؟

در مجموعه آموزشی سهامیر بیش از 70 رشته تخصصی در زمینه بازارهای مالی و سرمایه گذاری آموزش داده میشود.

خدمات سهامیر چه کمکی به ما میکند و برای چه افرادی مناسب است؟

دپارتمان آموزش عالی سهامیر خدمات آموزشی خود را به عموم افراد اعم از مبتدی تا حرفه ای های بازار ارائه میکند . 

دوره های آموزشی تخصصی ، پیشرفته ، ورکشاپ های بروزرسانی و … همگی بگونه ای گرداوری شده اند که میتوانند به عموم افراد و فعالان عرصه مالی کمک نماید.

مدارک بین المللی آموزش حرفه ای چگونه صادر میشوند؟

سهامیر بعنوان نماینده و پارتنر رسمی موسسات بزرگ دنیا بصورت انحصاری این قابلیت را برای دانشپذیران خود فراهم کرده که در آزمون های بین المللی شرکت نموده و گواهینامه جهانی دریافت نمایند.

پس از پایان هر رویداد آموزشی شما به موسسات معتبر دنیا معرفی شده و در آزمون های مرتبط با رشته انتخابی خود ثبت نام میشوید . 

 

چگونه ربات تریدر تهیه و فعال کنم؟

اگر قصد دارید ربات تریدر تهیه کنید میتوانید متناسب با مشخصاتی که مد نظرتان است ربات خود را از بخش فروشگاه ربات انتخاب و تهیه نمایید.

آیا مجموعه سهامیر برای افتتاح حساب بروکر کمکی میکند؟

در تمامی دوره ها و رویدادهای آموزشی که نیاز به ساخت اکانت در بروکرهای معتبر دارید ، کارشناسان ما به شما کمک خواهند نمود و حساب کارگزاری معتبر برای شما ایجاد خواهند کرد.

چطور میتوانم از خدمات مجموعه سهامیر استفاده کنم؟

تمامی خدمات و محصولات این مرکز از طریق وب سایت رسمی مجموعه قابل تهیه و خرید هستند

هزینه خدمات سهامیر چگونه است؟

هزینه خدمات این مرکز با توجه به تنوع خدمات و محصولات متفاوت بوده ، شما میتوانید هزینه و مبلغ هر بخش را بطور مستقیم از کارشناسان ما سوال نمایید.

آیا امکان پرداخت هزینه خدمات سهامیر بصورت اقساطی وجود دارد؟

متاسفانه در حال حاضر شرایطی برای پرداخت اقساطی وجود ندارد .